2002-03-17. Idag så  har dte inte skett så mö i garaget. jag har luft upp mattan i bilen där allt vatten rann ut och kört med kupéfläkt i några timmar och torkat upp dte sista, sen så ha rjag gjort om min magnetventilsströmbrytare, då den förra tydligen gav sjuka signaler till min magnetventil, satte dit en vanlig vippströmbrytare istället. sen ha rjag skruvat ihop bromsoket igen och inväntar att jag ska få tummen ur the big brown thing, och skruva dme på plats. så så förflyttad ejag luftfiltret neråt, till den plats där en gång orginal IC satt, fick för länga den befintliga röret en aning för att nå ner, och flrhoppningsvis så ska bilen få lite mer kallluft, mer luft överhuvudtaget, samt få mindre varm luft. sen så lyfte jag även upp bilen och fick höja upp avgas-systemet en aning, bytte ut ett upphängningsgummi emot ett kortare, spände lite avgasklämmor å så där. lite småtråkigt jobb ur världen.

på andra bilden ser du 9000oken i jämnförelse med ett org 900 ok, 3:e så har ud min kupévärmare á la vattentorkare, 4:e så ser du luftfiltrets nya placering, 5:e och 6:e så ser du min nya magnetventilsbrytare, fulare, men lättare att komma åt och ger inte skeva signaler, och sista bilden ser hur låg bilen blir vänster bak om man lyfter den höger fram :D
0317-01.jpg (40551 bytes) 0317-02.jpg (39830 bytes) 0317-03.jpg (32448 bytes) 0317-04.jpg (49725 bytes) 0317-05.jpg (38278 bytes) 0317-06.jpg (46040 bytes) 0317-07.jpg (28571 bytes)